Serwis Podlasie

  • Polityka jakości i BHP

Polityka jakości i BHP


 

Misja firmy

Oferując profesjonalne i kompleksowe usługi w zakresie serwisowania, modernizacji i budowy stacji paliw oraz baz paliw, poprzez szczególną dbałość o wysoką jakość świadczonych usług oraz wykorzystując nowoczesne rozwiązania techniczne i technologiczne, a także wykazując troskę o pracowników i osoby przebywające w obszarze naszych działań, pragniemy zaspokajać potrzeby naszych klientów.

Polityka firmy

Głównym celem firmy jest spełnianie wymagań i oczekiwań klientów, realizując usługi zgodnie z przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, przy utrzymaniu wysokiego standardu bezpieczeństwa pracy, ochrony zdrowia oraz warunków socjalnych, a przez to umacnianie pozytywnego  wizerunku naszej firmy w branży paliwowej.

 

Zadowolenie klienta jest dla nas celem nadrzędnym.


W trosce o pracowników oraz osoby przebywające na terenie naszej Spółki i w obszarze prowadzonych przez nas działań zobowiązujemy się do:

§  zapobiegania wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym,

§  minimalizowania szkodliwości i uciążliwości stanowisk pracy,

§  wdrażania bezpiecznych technik i technologii,

§  doskonalenia organizacji i warunków pracy,

§  przestrzegania przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

 Niniejszą politykę realizujemy przez:

Gwarantem osiągnięcia założonych celów jest wdrożenie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami norm: PN-EN ISO 9001:2009 i PN-N 18001:2004.

 

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Skontaktuj się z nami